Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, December 14, 2010

suka..suka...suka...

Salam...

lamanya saya tk update...umah pon dh berhabuk ni..kasi bersih ckit...haha..entry kali sebagai pemanas & pembakar semangat utk lebih rajin meng update...hehe..

actually saya buat entry ni utk join satu giveaway sempena Maal Hijrah...belum terlambat kan saya nk ucap Selamat Tahun Baru Hijrah...

Well giveaway ni hadiahnya best2 tau...tk caya tgk la...ni antara hadiah2 nya...suka tk? saya suka...suka...suka... haha...so u all lau suka nk join leh ler terjah sana ok..KLIK CNI... senang jer...syaratnya saya copy & paste jer ni dr tuan rumah..

Syarat-syaratnya;

*Senang aja, beri komen - kata nak ikut serta giveaway.

*Terbuka untuk semua.

*Sesiapa yang share news giveaway ni kat blog dia, akan dapat 2 undian - the
more the merrier. (jgn lupa beritahu, takut nanti dpt satu undian aja)

Tarikh tutup 1hb Januari 2011.

till then...wish me luck! :D

UPDATE: Alhamdulillah...yes....guest what! saya antara pemenang giveaway ni... haha..TQ so much tuan rumah yer... (^_^)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails