Wednesday, December 23, 2015

Khasiat Double Stemcell

#worldproduct #swiss #biochimestry #DrFredZulli

Khasiat Double Stemcell:😍😍

Membantu menguatkan sendi dan tulang

Mengaktifkan sel-sel tubuh dan kulit

Mengurangi resiko kanker

Membantu meningkatkan daya penyerapan kolagen oleh tubuh

Menjadikan kulit putih, halus, licin dan kenyal

Menjaga kelembaban kulit agar kulit senantiasa segar dan bercahaya

Melindungi kulit dari dari sinar UV berlebihan yang bisa merusak sel kulit

Sebagai anti aging

Sebagai anti oksidan untuk menjaga kesehatan jantung

Membantu merangsang tubuh agar lebih banyak menghasilkan kolagen

Membantu memperbanyak produksi ASI

Mengharmoniskan hubungan suami istri

Menstabilkan tekanan darah

Mempercepat pertumbuhan rambut pada anak, rambut lebat, hitam dan bercahaya

Haid menjadi teratur

Membersihkan dan mengharumkan vagina

Mengatasi kesemutan

Menjaga berat badan tetap ideal ( diet )

Mengatasi sembelit

Berminat untuk produk hebat ini!! Hubungi saya
Yana
0125751760

Tuesday, December 22, 2015

Rezeki Double Stemcell Phytoscience

Assalamualaikum...

Mmg tepat REZEKI 9/10 ITU DTGNYA DR PERNIAGAAN😍
Inilah topleader leader #RICH Shielawatie Ahmad yg sgt beraura & mempunyai semangat juang utk berjaya yg tak pernah luntur!!!!

Dlm masa 9bln sahaja beliau bergelar JUTAWAN WANITA PERTAMA PHYTOSCIENCE!!!!

Bisnes & platform yg tepat ini telah melahirkn 100 org lbh jutawan dlm masa 3 tahun sahaja😍

Saya memilih utk mengubah taraf ekomoni yg ada skrg... Jom sapa nk.. berminat nk jana income sehari 4 angka ZaSSSZzz PM saya for info😀

Yana
0125751760

Friday, February 15, 2013

My Latest Granny Squares....

Assalamualaikum....

Salam untuk semua....lama tak buat entry....rutin macam biasa saja....ada lah yang turun naik kan...itukan kehidupan....harap semua kawan-kawan pun dalam lindunganNya senantiasa....

entry kali ni kira sambungan dari entry lepas la....pasal granny square....ya....lama betul nak siap...huhu...cuti CNY baru ni jer cik ainaa pulun siapkan....akhirnya dapat la sepasang.... sekarang berangan nak buatkan satu lagi...nk cukupkan set...harap-harap dapat la direalisasikan.... hehe...benang warna yang sama pon ada lagi nih....Insyallah...kita usahakan ok.....



a pair of them....


hingga ketemu lagi......

:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails