Friday, December 9, 2011

Si Oren....

Salam...


Oren nya dia.... :D


asal nak buat blanket...tapi tak larat dah rasa nak tengok warna oren nih....stop la...jadi la boleh buat alas kat mesin cik ainaa....


jom jamu mata.... Si Oren ni cik ainaa siapkan minggu lepas....punya lama nak siapkan.....projek sambilan...tapi betul kan crochet ni macam ada satu tarikan....mesti nak jugak siapkan biarpun ambil masa sikit....ni dah siap mula duk rangka dalam fikiran nak buat projek apa pulak....hehe...

Buat masa ni cik ainaa tengah siapkan tempahan seorang teman...tempahan apa yer...nanti cik ainaa update kat sini...tak sabar nak siapkan....chaiyokk...

esok weekend korang gi mana....cuti sekolah ni mesti banyak kenduri kan.....anyway enjoy your weekend.... :D

till then...

4 comments:

MamaDaniel said...

Cik Ainaa.. Si Oren tu memang menggoda mata.. hehe.. penat mata tengok oren, kita tengok warna pink, biru, putih, etc plak.. ekekeke.. sbb tu la saya ada banyak WIP.. wakakaka..

ainaa said...

Zila...

Haha...cik ainaa kena borong benang la pasni...banyak WIP duk berlegar dalam kepala... :D

Yati said...

Betul, rasa seronok crochet ni. Lepas satu, satu benda nak buat.
Cantik si oren. :)

ainaa said...

Thank you Yati... :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails