Wednesday, December 2, 2009

WIP X Stitch...

Salam...
lama dah rasa cik ainaa tk coret apa-apa pasal craft kan...emmm..buat masa ni cik ainaa dlm proses nk siapkan X Stitch ni...yahh DIY X Stitch yg cik ainaa dpt dr Fida's Giveaway...dpt dh lama...cik ainaa buat teramat la slow nyer...maklum ler sesambil buat keje lain...hehehe...ni br siap dlm 50% jer...tk sbr nk siapkan... bila la tu agaknyer ek.... :)

pstt...sila bg support pd cik ainaa utk siapkan nih...

4 comments:

mama alicianorman said...

wowwwww....cik ainaa..cantiknye..tak sangka plak secantik ini bila dah siap..heheh alhamdulillah ada juga yg sudi jpin give away fida dan menang dan juga dah nak siap buat pun..heheh tahniah ainna..nanti fida datang tengok lagi ye...

ainaa said...

sila..sila...tq fida...cik ainaa mmg suka XStitch ni...tk sbr nk siapkan...nanti cik ainaa update lg ok..jemput tgk yer..

Mama aqilah said...

cantiknya...rajin akak buat...saya takder masa huhuhu

ainaa said...

hana..hi thanks singgah cni...k.yana buat sambil2 ni...tk siap2 lg pon ni..hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails